Monday, April 25, 2011

Lalalalalala~

Assalammualaikum Readers . .. Dan salam Sejahtera , uh, Dah lama Tak Update Blog, Rendu lak ..Actually , time saya leka menaip nie , Mata saaya telah ada satu bonggol ,, ataupn dikenali sebagai bengkak , .. uh . dan bahasa melayunya ketumbit . kot ? haha . contohnya :

 tapi saya pnyaa bengkak kat atas kelopak , then kat dalam .. so ta bapa nampak kt luarnya .. siap leh pakai eyeliner lagi , hihik .. tapi sakitnya ,.Ya allah ..sakit mata apabila berkelip . so kalau tanak sakit jangan lah kelipkan mata tu .. ( boley ka ? ) .. hahah !!..biar lah , sakit .. tu adalah satu nikmat  .. 
Tapi kan .. knapa ek , kalu bngkak kat mata ni, diorang kata , kita mengendap orang ? betoii ke ? betoii ka ?
Setahu saya la. saya tak mengendap orang pon .. nak kata tengok benda2 ta sepatutnya pon tak de nya ,, huu ...
nak buat camna dah nak sakit kan ..err . tapi hope jangan bengkak besarr la , tak gi kolej kang esok ..
Dah la nak final nie , lagi berapa minggu je lagi . huuu ..... tanak hampakn harapan mak ayah .. =_= ..

Ary nie tade benda yang best pon nak cita .. Cuma arie ni saya banyak bermain dengan baju ..
antara permainan yang dimainkan ialah .
- Sidai Baju
- Lipat Baju
- Susun Baju
- Pilih Baju 

HAHAHA .. ehehe .. arie ni , saya basuh baju 3 kali basuh , ( termasuk baju yang orang upah suruh basuh ) identiti dirahsiakan .
Baju adek kat atas lemari banyak sangat , so saya amik . dan saya pilih untuk diklasskan .. yang mana boleh pakai dan tak boleh pakai .
Then saya lipat baju-baju yang bersepah di dalam lemari ., dan baju-baju yang sudah diangkat di jemuran .
akhir sekali, saya susun baju-baju tersebut dengan tekun dan jayanya ..

HIHI .. macam kedai dobi plak ,. huhu ..
tengah2 menaip nie , saya sentuh muka saya then ada satu lagi bengkak yang telah dikenal pasti jenisnya ..
errr , JERAWAT !!! , adoi ..

ishhhh~~~~~~~~~~~~~~ ,, pehal lak ka na tumbuh , tapi tak pe .. rileks oke ( huh ) .

Banyak betul bonggol2 nie , 
k lah .
malas dah ..
hehe , bye ,
assalamualaikum ..


Lots Of Love :
zatty ,




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.